Potrošniki
Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe potrošnik vrne na dva načina:
• kupljeno blago pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov Zavas d.o.o., Obrtna cona 7, 1370 Logatec , s pripisom Vračilo blaga. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.
• s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasi v trgovini maloprodajno-svetovalnem centru Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A, in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.
Ostali uporabniki
V kolikor vrednost naročila znaša manj kot 500,00 EUR brez DDV, ima kupec pravico, da brez pojasnila naročene izdelke vrne ponudniku. S tem se kupcem zagotovi, da lahko izdelke, v kolikor ne ustrezajo njihovim pričakovanjem, vrnejo podjetju Zavas d.o.o.
Blago mora biti vrnjeno v roku 8 dni od prejema naročenega blaga. Kupljeno blago, ki ga kupec želi vrtniti mora biti ob vrnitvi nerabljeno, nepoškodovano, v nepoškodovani embalaži, v nespremenjeni količini, z računom in vso pripadajočo dokumentacijo
Blago naj kupec pošlje na naslov: Zavas d.o.o., Obrtna cona 7, 1370 Logatec , s pripisom Vračilo blaga.
Podjetje Zavas d.o.o. bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo! Kupnina bo na osebni bančni račun vrnjena v roku 5 dni od prejema izdelkov nazaj v skladišče.
Vsi uporabniki
Podjetje Zavas d.o.o. bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo!
Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr.: individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli...).
Odstop od progodbe ni mogoč tudi pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana ponudnika. V tem primeru je kupec pri ponudbi opozorjen.
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Zavas d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti prodaja@www.zavas.com ali po telefonu 01 5610 420.