Spoštovani kupci!
Podjetje Zavas d.o.o. vam omogoča elektronski nakup osebne varovalne opreme preko spletne trgovine Zavas. Omogočamo vam nakup zaščitnih delovnih oblačil, rokavic, obutve, zaščite dihal, zaščite sluha, zaščite oči, zaščite glave, varovalne opreme za delo na višini, lestve, delovne odre, zabojnike za shranjevanje in transport ter še mnogo več. Odlikujejo nas ugodne cene in hitri dobavni roki ter najenostavnejše kupovanje 24 ur dnevno. Uporaba storitve spletne trgovine Zavas je brezplačna.
Podjetje Zavas d.o.o. upravlja spletno trgovino Zavas in je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino Zavas obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno. Uporabnike naprošamo, da v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopa le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zavas so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zavas, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.
Podjetje Zavas d.o.o. kot ponudnik in prodajalec in uporabnik kot kupec medsebojne obveznosti v zvezi z elektronskim nakupom v spletni trgovini Zavas urejata z naslednjimi splošnimi pogoji.
POSTOPEK REGISTRACIJE IN VERIFIKACIJE
Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine Zavas vnese svoj e-naslov in izbere eno od ponujenih možnosti: tip uporabnika je lahko fizična oseba (potrošnik) ali pravna oseba (kakršna koli oblika organizacije z davčno številko).
V kolikor e-naslov še ni v bazi poslovnih partnerjev podjetja Zavas, je na obiskovalčev e-naslov poslana povezava (link). Obiskovalec s klikom na povezavo v elektronski pošti sproži nadaljnji postopek registracije, ob čemer je preusmerjen nazaj v aplikacijo registracije na spletni trgovini Zavas.
V nadaljnem postopku obiskovalec vnese kontaktne podatke, ki jih je možno spreminjati in dodatno oblikovati tudi kasneje v rubriki Profil.
V kolikor je obiskovalec izbral za tip uporabnika pravno osebo, ga bo sistem prosil le za vpis davčne ali matične številke podjetja. Sistem bo v javni bazi pravnih subjektov preveril podatke in jih sam napolnih v registraciski obrazec. Uporabnik lahko podatke še dopolni ali popravi in nadaljuje postopek registracije s potrditvijo.
V kolikor obiskovalec v začetku registracijskega postopka vnese elektronski, ki se že nahaja v bazi poslovnih partnerjev podjetja Zavas, bo sistem obiskovalcu javil, da uporabnik s tem elektronskim naslovom že obstaja. V tem primeru lahko uporabnik uporabi aplikacijo »Pozabil sem geslo« in z vpisom elektronskega naslova pridobi novo uporabniško in geslo na vpisani elektronski naslov.
V kolikor pa se želi prijaviti nov uporabnik (elektronski naslov še ni vpisan v bazi poslovnih partnerjev podjetja Zavas), vendar z davčno ali matično številko podjetja, ki pa je v bazi poslovnih partnerjev podjetja Zavas že zabeleženo in s podjetjem Zavas posluje po posebnih pogojih, bo zaradi zagotavljanja varnosti spletnega naročanja pravnih subjektov, sprožen postopek verifikacije.
Obiskovalec bo postopek registracije lahko dokončal in pridobil uporabniško ime in geslo, s čemer mu bo omogočeno naročanje in kupovanje po splošnih pogojih vse do zaključka verifikacijskega postopka. O tem bo uporabnik med registracijskim postopkom obveščen preko elektronske pošte.
Na sedež podjetja v imenu katerega se je nov uporabnik registriral kot pravna oseba, bo poslan zahtevek za verifikacijo novo prijavljenega uporabnika. Ko podjetje Zavas prejme potrjeno verifikacijo s strani podjetja, v imenu katerega se je uporabnik registriral, bodo uporabniku spremenjeni pogoji in naročal ter kupoval bo lahko pod posebnih pogojih, ki veljajo za to podjetje.
CENE
Cene so predstavljene kot:
Redne cene – so cene, ki veljajo v maloprodajno-svetovalnem centru Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A (v nadaljevanju: maloprodajno-svetovalni center Zavas), ki v večini primerov predstavljajo priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Veljajo za kupce, ki želijo opraviti nakup v maloprodajno-svetovalnem centru Zavas, ter za kupce, ki blago naročijo preko telefona ali elektronske pošte.
Spletne cene – so cene, ki veljajo za registrirane uporabnike spletne trgovine Zavas v primeru izvedbe nakupa preko spletne trgovine Zavas skladno s plačilnimi in dostavnimi pogoji veljavnimi za spletno trgovino Zavas in kupce v maloprodajo-svetovalnem centru Zavas, s priloženim bonom (bon se nahaja na natisnjenem PDF ponudbi izdelka s spletne trgovine Zavas, v kolikor je ta bon pri določenem izdelku na voljo).
Trenutne akcijske cene – cene, ki veljajo za nakup v določenem obdobju, ali do določenega datuma, ki je jasno razviden iz ponudbe na spletni strani ali iz ostalih medijev oglaševanja in obveščanja.
Cene za zadnje kose – cene, ki veljajo za nakup blaga z oznako ZADNJI KOSI s katero so označeni izdelki, ki se umikajo iz redne prodaje zaradi prenove programov in linij.
V nobeni od predstavljenih cen ni vključen davek na dodano vrednost (DDV). V ceni je DDV vključen le, če je to v posameznem primeru izrecno določeno. Uporabnik spletne trgovine Zavas lahko cene pregleduje na privzeti način (brez DDV) ali pa z enostavnim klikom spremeni prikaz v cene, ki vsebujejo DDV.
Cene, prikazane na spletnem naslovu www.zavas.com, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene časovne veljavnosti. Od trenutka sklenitve prodajne pogodbe (potrditve naročila) so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo ponudnika in kupca. Pri pravnih osebah, ki iamjo v času med potrditvijo naročila in odpremo, zaustavljeno odpremo zaradi zamujenih plačil, ima ponudnik pravico do odstopa od pogojev naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Pogoji nakupa na odloženo plačilo so predmet ločenega dogovora med kupcem in podjetjem Zavas d.o.o.
DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Obrazložitev besednih zvez:
Predvideni rok odpreme – je rok odpreme blaga iz skladišča Logatec izračunan na podlagi trenutnih zalog in povprečnih rokov dobave s strani dobavitelja .
S predvidenim rokom odpreme opreriramo pred potrditvijo naročila s strani ponudnika
Rok odpreme – je predviden rok v katerem bo ponudnik naročeno blago, ki je v predvideni zalogi, odpremil iz skladišča. V kolikor blago ni na zalogi v skladišču v trenutku potrditve naročila, veljajo predvideni roki odpreme na potrditvi naročila.
Predvideni roki odpreme in roki odpreme se lahko razlikujejo v primeru, da mine dalj časa med izračunom teh rokov in potrditvijo naročila, oziroma v primeru večjega zanimanja za določene proizvode.
Dostava naročenega blaga se izvaja preko različnih ponudnikov paketne distribucije, ki blago dostavijo do kupca v vse kraje v Sloveniji. Prevoznika paketne distribucije izbere ponudnik, ki ima pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Ob dostavi blaga kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, garancijski list v kolikor izdelek ima garancijski priloženb v originalu in obrazec za uveljavljanje reklamacije, z dodatnimi informacijami o poteku posameznega postopka.
1. Dostava izdelkov Zarges – lestve, delovni odri, zabojniki
Blago, ki je na zalogi se odpremi predvidoma isti ali naslednji delovni dan po potrjenem naročilu (ne velja ob vikendih in praznikih), ostalo blago pa v odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila, okvirno od 7 do 21 dni. V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
2. Dostava in stroški dostave izdelkov ostalega prodajnega programa
Rok odpreme prične teči isti delovni dan, v primeru prejema nakazila/plačila do 12:00 ure delovnega dne, sicer pa prvi delovni dan po prejemu nakazila/plačila.
Dostava, za vsa naročila s skupno vrednostjo naročenega blaga nad 150,00 EUR brez DDV, je brezplačna. V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša od 150,00 EUR brez DDV, podjetje Zavas d.o.o. zaračuna stroške dostave v znesku 4,90 EUR ter DDV.
POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE ZAVAS
Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. V rubriki Profil lahko uporabnik pregleduje oddana naročila, odprte predračune, račune in neodpremljeno blago z odpremnimi roki ter morebitne druge dokumente.
Postopek nakupa se odvije v treh korakih:
1.korak: Pregled košarice
V tem koraku naročnik pregleda košarico, če vsebuje vse izdelke v pravilnih količinah, kot jih želi naročiti. V tem koraku lahko briše pozicije, na posameznih pozicijah spreminja količine in vpiše promocijsko kodo za popust v kolikor jo ima. Vsebino košarice si uporabnik lahko shrani ali natisne pdf. dokument.
Uporabnik lahko zapusti košarico in nadaljuje s pregledovanjem in naročanjem. Izdelki in količine, ki so že bile vnešene v nakupovalni košarici, bodo ostali nespremenjeni.
Ko si uporabnik uredi košarico, preide v naslednji korak nakupa s pomočjo gumba »Naprej na vnos podatkov o kupcu«. Vsebino košarice lahko v vsakem koraku nakupa, vse do zaključka naročila, uporabnik spreminja. V vsakem koraku se je mogoče vrniti nazaj.
2.Korak: Podatki za nakup
V tem koraku naročnik izbere način dostave in način plačila.
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini dostave:
a. Osebni prevzem
b. Paketna dostava
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
a. Plačilo po predračunu
b. Plačilo s kreditno kartico Eurocard/Mastercard / Visa / Diners
3. Korak: Potrditev nakupa
V tem koraku naročnik še enkrat pregleda vsebino košarice, vnešene podatke in vnešene načine izvršitve naročila. Z gumbom “Oddaj naročilo”, bo naročilo zaključeno in s tem se naročnik strinja s plačilom.
Obdelava naročil v podjetju Zavas
Osebje v podjetju Zavas bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričela takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem nakazila/prejem plačila).
Vsem, ki bodo svoj nakup želeli poravnati po predračunu bo ta namen osebje podjetja Zavas, med rednim delovnim časom, ob 13.00 uri in ob 15.00 uri preverjal prilive na transakcijski račun podjetja. Redni delovni čas podjetja za stranke je vsak delovni dan od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 16:30 ure in ob petkih od 7:30 do 14:00 ure.
Odprema blaga
Podjetje Zavas bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravi in odposlal na izbrani naslov dostave in o tem po elektronski pošti obvestil kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V kolikor določenega blaga v času potrditve naročila ne bo na zalogi v skladišču Logatec, tako da bo dobava delna, bo blagu in dobavnici priložen seznam odprtih postavk z odpremnimi roki. O odposlani pošiljki v primeru poštne dostave na naslov, o pripravljeni pošiljki za prevzem v skladišču Logatec oz. o pripravljeni pošiljki za prevzem v maloprodajno-svetovalnem centru Zavas bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Osebni prevzem se lahko izvrši s potrditvijo naročila, ki jo boste po elektronski pošti prejeli po verifikaciji naročila ter z osebnim dokumentom.
Osebni prevzem – BTC: Kupec lahko naročeno blago prevzame osebno, v maloprodajnem-svetovalnem centru Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A, vhod 6A. Pošiljka bo v trgovini pripravljena v enem do dva dni po odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila.
Osebni prevzem – Logatec: Kupec lahko naročeno blago prevzame osebno, v našem skladišču v Logatcu, IOC Zapolje I/7A, 1370 Logatec. Pošiljka bo v skladišču pripravljena isti ali naslednji delovni dan po odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila.
Poštna dostava: Naročeno blago bomo kupcu dostavili na izbrani naslov preko dostavne službe. V kolikor ima kupec v svojem profilu že vnešenih več naslovov, lahko izbira med njimi, lahko pa v tem koraku tudi doda povsem nov željeni naslov dostave. Izdelki, ki so v času potrditve naročila na zalogi, bodo odposlani predvidoma še isti delovni dan (v primeru prejetega nakazila/oddanega naročila ob delovniku do 12:00 ure), oziroma naslednji delovni dan. Dostavna služba bo pošiljko dostavila predvidoma naslednji delovni dan.
PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI
Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu na spletni strani Zavas (Profil).
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo po predračunu: Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronske pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo v PDF obliki. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja Zavas d.o.o. številka SI56 0208 5001 0620 119, ki je odprt pri NLB banki. Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Zavas, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditevijo naročila z odpremnimi roki za naročene izdelke. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.
Plačilo s kreditno kartico Eurocard/Mastercard / Visa / Diners: Po oddanem naročilu, bo kupec preusmerjen na spletno aplikacijo varnega bančništva, kjer bo lahko plačilo zneska za naročeno blago takoj opravil. Znesek nakupa bo bil pri banki le rezerviran in bo z kupčevega računa odtegnjen šele, ko bo blago pripravljeno na osebni prevzem ali odpošiljanje iz našega skladišča Logatec. V primeru delne dobave bo tudi znesek odtegnjen delno. Po oddaji naročila ni več možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik v posameznem primeru.
Plačilo z odloženim plačilom (Valutno plačilo):
V kolikor ima uporabnik s podjetjem Zavas dogovorjene posebne pogoje (plačilo na valuto), uporabnik zaključi nakup z izbiro valutnega plačila. Kupljeno blago do plačila ostaja v lasti podjetja Zavas d.o.o. V primeru zamude s plačilom ima Zavas d.o.o. pravico, da kupcu zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru zamujanja plačil, si Zavas d.o.o. pridržuje pravico do zaustavitve dobav. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
VRAČILO BLAGA
Potrošniki
Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe potrošnik vrne na dva načina:
• kupljeno blago pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov Zavas d.o.o., IOC Zapolje I/7A, 1370 Logatec , s pripisom Vračilo blaga. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.
• s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasi v trgovini maloprodajno-svetovalnem centru Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A, in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.
Ostali uporabniki
V kolikor vrednost naročila znaša manj kot 500,00 EUR brez DDV, ima kupec pravico, da brez pojasnila naročene izdelke vrne ponudniku. S tem se kupcem zagotovi, da lahko izdelke, v kolikor ne ustrezajo njihovim pričakovanjem, vrnejo podjetju Zavas d.o.o.
Blago mora biti vrnjeno v roku 8 dni od prejema naročenega blaga. Kupljeno blago, ki ga kupec želi vrtniti mora biti ob vrnitvi nerabljeno, nepoškodovano, v nepoškodovani embalaži, v nespremenjeni količini, z računom in vso pripadajočo dokumentacijo
Blago naj kupec pošlje na naslov: Zavas d.o.o., IOC Zapolje I/7A, 1370 Logatec, s pripisom Vračilo blaga.
Podjetje Zavas d.o.o. bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo! Kupnina bo na osebni bančni račun vrnjena v roku 5 dni od prejema izdelkov nazaj v skladišče.
Vsi uporabniki
Podjetje Zavas d.o.o. bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo!
Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr.: individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli...).
Odstop od progodbe ni mogoč tudi pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana ponudnika. V tem primeru je kupec pri ponudbi opozorjen.
Izobraževanje in pregled opreme:
Odstop pogodbe za storitve, kot so usposabljanja za varno delo na višini in pregledi opreme oziroma druge storitve, ki jih ponuja podjetje ZAVAS d.o.o., je možen le v primeru pavočasne odpovedi ali obvestila kupca/stranke v roku 48 ur pred dogovorjenim terminom. V nasprotnem primeru zaračunamo celotno storitev. Izjema so le nepredvidljive okoliščine ali nenadni nepričakovani dogodki brez krivde naročnika, kot so bolezen, višja sila, ipd...
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Zavas d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti prodaja@zavas.com ali po telefonu 01 5610 420.
REKLAMACIJE IN GARANCIJE
Stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošniki
Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako da o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte, faksu ali ga pošlje na naslov Zavas d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin, zaželjeno na predloženem obrazcu Reklamacija, ki se nahaja na zadnji strani računa. Obrazec Reklamacija kupec najde tudi v spletni trgovini Zavas ali ga prejme na zahtevo pri ponudniku preko e-pošte prodaja@zavas.com ali telefona 01 5610 420.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine garancijski rok proizvajalcev, odkar je bila stvar izročena. Garancijski roki so skladni z zakonodajo o osebni varovalni opremi in trgovinskimi uzancami in določeni s strani proizvajalcev izdelkov.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na dobavnici in računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju Zavas d.o.o. takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.
Ponudnik, podjetje Zavas d.o.o., mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.
Ostali uporabniki
Za ostale kupce se v zvezi z vprašanji stvarnih napak uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.
Za spletno reševanje potrošniških čezmejnih sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev se potrošniki lahko obrnejo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.
GARANCIJA
Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004)
Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov. To velja tudi za blago, ki se kupuje samostojno, uporablja pa se kot sestavni del drugega blaga. Minister, pristojen za gospodarstvo, izda predpis, s katerim določi blago iz prvega odstavka tega člena ter podrobneje uredi garancijske obveznosti za posamezne vrste blaga, zlasti pa najkrajši garancijski rok in čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate.
Za blago za katero se izda garancija za brezhibno delovanje mora proizvajalec ali prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo in seznam pooblaščenih servisov. Pri tem je dolžan zagotoviti pooblaščeni servis, razen če sam ne opravlja te dejavnosti. Pooblaščen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih delov. Garancijski list mora biti za potrošnika lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list v celoti v slovenskem jeziku. Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka, za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Tudi po preteku garancijskega roka je proizvajalec dolžan potrošniku zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate. Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
Garancijski list mora vsebovati zlasti naslednje podatke:
1. firmo in sedež dajalca garancije;
2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
3. datum izročitve blaga;
4. podatke, ki identificirajo blago;
5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
7. trajanje garancijskega roka;
8. za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
Proizvajalec ima vse obveznosti po zakonu tudi, če garancija ni obvezna, pa jo je javno obljubljal (prostovoljna garancija).
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Podjetje Zavas d.o.o. svojim kupcem ne obljublja garancije, saj garancija za proizvode, ki so predmet prodaje podjetja Zavas d.o.o., ni obvezna. Podjetje Zavas d.o.o. pa svojim kupcem omogoča možnost vračila/zamenjave/reklamacije kupljenega blaga. Več o tem Zamenjave in vračila>>
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Zbiranje osebnih podatkov
Z izpolnitvijo obrazca kupec dovoljuje, da podjetje Zavas kot upravljalec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje, hrani in posredouje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov. Poleg podatkov, ki jih kupec vnese ob izpolnitvi pristopnega obrazca, se zbirajo tudi naslednji podatki o nakupu: naziv artikla, količina artikla, enota mere, šifra artikla, cena na enoto mere, vrednost nakupa, čas nakupa, številka dokumenta o nakupu – računa, ugodnosti: stanje/unovčene/izdane, popusti doseženi z nakupom s kartico zvestobe na posameznem artiklu.
Zavas, d.o.o., zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, nakupa na podagi zahteve poslane na sedež podjetja, nakupa v Maloprodajnem centru Zavas, naročila kuponov, e-kuponov ter naročilu na e-novice, ostale e-publikacije, v primeru ankentiranja, nagradnih iger in podobnih aktivnosti. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.www.zavas.com za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročilo kuponov ali e-kuponov, naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.
S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Zavas, d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne tregovine www.zavas.com in podjetja Zavas, d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.
Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta ali na drug, zgoraj opisan način, v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Zavas d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189).
Uporabnik z izpolnitvijo obrazca in s sprejetjem teh splošnih pogojev tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami ZVOP-1.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Podjetje Zavas lahko v vsakem trenutku spremeni splošne pogoje poslovanja, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti.
O spremembi splošnih pogojev poslovanja mora podjetje Zavas d.o.o uporabnika na primeren način obvestiti. Za primeren način se šteje objava na spletni strani www.www.zavas.com.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Podjetje Zavas, d.o.o., ni odgovorno za morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij prav tako pa tudi ne za primere, da dostop in uporaba informacij na teh spletnih straneh ni mogoča.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Prepovedano je kopiranje besedila in slik brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja Zavas d.o.o.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Zavas d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.