So-kreator #svetbreznezgod
V vodstveni tim vabimo izkušenega in ambicioznega sodelavca_ko, ki bo aktivno prispeval k kakovosti storitve v oddelku podpore kupcem
VODJA ODDELKA PODPORE KUPCEM (M/Ž)
.jpg)
Ponujamo delo v dinamičnem in poslovno-finančno uspešnem podjetju 70+ zaposlenih, kjer se skrb za kupca že več kot 30 let postavlja na prvo mesto, kar dokazujemo z dolgoletnimi strateškimi partnerstvi s priznanimi mednarodnimi dobavitelji, več kot 12.000 aktivnimi B2B kupci ter mrežo specializiranih maloprodajnih svetovalnih trgovin v Sloveniji in na Hrvaškem. Smo vodilni regionalni ponudnik kakovostne osebne varovalne opreme in zastopnik za mnoge priznane blagovne znamke, kot je Helly Hansen Workwear, BP, Skylotec, Showa, Bolle Safety, Kask, Bekina in podobne.
PONUJAMO:
- delo v vodilnem podjetju v branži na trgu,
- dinamično delovno okolje v uspešnem in rastočem podjetju,
- širok prodajni asortima in zastopstva za odlične blagovne znamke,
- jasno definirano poslanstvo, vizija in vrednote,
- definiran sistem kompetenc in razvojnih razgovorov,
- kontinuirano usposabljanje in učenje,
- sodelovanje v ekipi strokovnjakov, kjer so dobri odnosi tako s partnerji kot sodelavci ključnega pomena,
- dolgoročno zaposlitev, konkurenčno plačo in nagrade za uspešnost.
PRIČAKUJEMO:
- najmanj 5 let delovnih izkušenj v podpori kupcem in z vodenjem tima,
- dobro poznavanje b2b trgovinskih procesov v povezavi z informacijskimi sistemi (naročila, odpreme),
- sposobnost dela na več nalogah / projektih vzporedno,
- sposobnost organiziranja dela, reševanja izzivov in motiviranja ekipe,
- dobro poznavanje računalniških orodij MS Office, predvsem Excel,
- izkušnje na področju reševanja zahtevnih situacij s kupci in reklamacij,
- samoiniciativnost, iznajdljivost, zanesljivost, natančnost, kreativnost, komunikativnost, ciljno usmerjenost,
- zavedanje pomena sodelovanja z vsemi deležniki,
- realizacijo dogovorjenega,
- jasno in transparentno komunikacijo,
- pripravljenost za stalno učenje,
- iskanje rešitev, ko vsi ostali že obupajo,
- sposobnost aktivnega poslušanja in postavljanja vprašanj z namenom razjasnitve,
- pozitivno naravnanost,
- da z dobro voljo poskrbite za sodelavce tudi na slabe dni, ker vam je mar za njih,
- digitalno osveščenost,
- dobro pisno in ustno znanje angleškega jezika,
- poznavanje programa MS Navision ali MS Business Central je prednost,
- izpit B kategorije.
NALOGE IN ODGOVORNOSTI:
- odličen servis do kupcev s strani oddelka podpore kupcem (obdelava naročil, povpraševanj, reklamacij, odprem, drugih zahtevkov, telefonsko in preko elektronskih kanalov),
- odlična podpora ključnim kupcem in sodelovanje s skrbniki ključnih kupcev s strani oddelka (ponudbe, pomoč kupcem),
- odlična centralna podpora b2b kupcem maloprodajnih enot in sodelovanje z njimi
- vodenje, organiziranje in spremljanje dela v oddelku,
- nadzor nad pravilnim in pravočasnim izvajanjem vseh delovnih procesov v prodajni podpori,
- reševanje težavnih situacij kupcev, predolgih dobavnih rokov in podobno,
- izdelava poročil in analiz,
- izvajanje coachinga, mentorstva in izobraževanja za sodelavce,
- skrb za ažurno informiranje sodelavcev,
- predlaganje procesnih izboljšav v prodajni podpori,
- predlaganje želenih izobraževanj zase in za sodelavce,
- spodbujanje pozitivnega sodelovanja in povezovanja z drugimi zaposlenimi znotraj tima in podjetja.
Če ste se prepoznali v opisu, se veselimo vaše prijave z življenjepisom, ki jo do 20.09.2024 pošljete na elektronski naslov: hrm@zavas.com, s pripisom: VODJA ODDELKA PODPORE KUPCEM
Spremljajte nas na naši spletni strani http://www.zavas.si in Facebook ZAVAS Slovenija.