12. september 2024
- delo v vodilnem podjetju v branži na trgu,
- dinamično delovno okolje v uspešnem in rastočem podjetju,
- širok prodajni asortima in zastopstva za odlične blagovne znamke,
- jasno definirano poslanstvo, vizija in vrednote,
- definiran sistem kompetenc in razvojnih razgovorov,
- kontinuirano usposabljanje in učenje,
- sodelovanje v ekipi strokovnjakov, kjer so dobri odnosi tako s partnerji kot sodelavci ključnega pomena,
- dolgoročno zaposlitev, konkurenčno plačo in nagrade za uspešnost.
- najmanj 5 let delovnih izkušenj v podpori kupcem in z vodenjem tima,
- dobro poznavanje b2b trgovinskih procesov v povezavi z informacijskimi sistemi (naročila, odpreme),
- sposobnost dela na več nalogah / projektih vzporedno,
- sposobnost organiziranja dela, reševanja izzivov in motiviranja ekipe,
- dobro poznavanje računalniških orodij MS Office, predvsem Excel,
- izkušnje na področju reševanja zahtevnih situacij s kupci in reklamacij,
- samoiniciativnost, iznajdljivost, zanesljivost, natančnost, kreativnost, komunikativnost, ciljno usmerjenost,
- zavedanje pomena sodelovanja z vsemi deležniki,
- realizacijo dogovorjenega,
- jasno in transparentno komunikacijo,
- pripravljenost za stalno učenje,
- iskanje rešitev, ko vsi ostali že obupajo,
- sposobnost aktivnega poslušanja in postavljanja vprašanj z namenom razjasnitve,
- pozitivno naravnanost,
- da z dobro voljo poskrbite za sodelavce tudi na slabe dni, ker vam je mar za njih,
- digitalno osveščenost,
- dobro pisno in ustno znanje angleškega jezika,
- poznavanje programa MS Navision ali MS Business Central je prednost,
- izpit B kategorije.
- odličen servis do kupcev s strani oddelka podpore kupcem (obdelava naročil, povpraševanj, reklamacij, odprem, drugih zahtevkov, telefonsko in preko elektronskih kanalov),
- odlična podpora ključnim kupcem in sodelovanje s skrbniki ključnih kupcev s strani oddelka (ponudbe, pomoč kupcem),
- odlična centralna podpora b2b kupcem maloprodajnih enot in sodelovanje z njimi
- vodenje, organiziranje in spremljanje dela v oddelku,
- nadzor nad pravilnim in pravočasnim izvajanjem vseh delovnih procesov v prodajni podpori,
- reševanje težavnih situacij kupcev, predolgih dobavnih rokov in podobno,
- izdelava poročil in analiz,
- izvajanje coachinga, mentorstva in izobraževanja za sodelavce,
- skrb za ažurno informiranje sodelavcev,
- predlaganje procesnih izboljšav v prodajni podpori,
- predlaganje želenih izobraževanj zase in za sodelavce,
- spodbujanje pozitivnega sodelovanja in povezovanja z drugimi zaposlenimi znotraj tima in podjetja.