Reklamacija


Spoštovani kupci!

Podjetje Zavas d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) vam omogoča elektronski nakup osebne varovalne opreme preko spletne trgovine Zavas. Omogočamo vam nakup zaščitnih delovnih oblačil, rokavic, obutve, zaščite dihal, zaščite sluha, zaščite oči, zaščite glave, varovalne opreme za delo na višini, lestve, delovne odre, zabojnike za shranjevanje in transport ter še mnogo več. Odlikujejo nas ugodne cene in hitri dobavni roki ter najenostavnejše kupovanje 24 ur dnevno. Uporaba storitve spletne trgovine Zavas je brezplačna.

Prodajalec upravlja spletno trgovino Zavas in je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino Zavas obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno. Uporabnike naprošamo, da v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopa le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zavas so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zavas, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

Prodajalec kot ponudnik in uporabnik kot kupec medsebojne obveznosti v zvezi z elektronskim nakupom v spletni trgovini Zavas urejata z naslednjimi splošnimi pogoji.


POSTOPEK REGISTRACIJE IN VERIFIKACIJE

Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine Zavas vnese svoj e-naslov in izbere eno od ponujenih možnosti: tip uporabnika je lahko fizična oseba (potrošnik) ali pravna oseba (kakršna koli oblika organizacije z davčno številko).

V kolikor e-naslov še ni v bazi poslovnih partnerjev prodajalca, je na obiskovalčev e-naslov poslana povezava (link). Obiskovalec s klikom na povezavo v elektronski pošti sproži nadaljnji postopek registracije, ob čemer je preusmerjen nazaj v aplikacijo registracije na spletni trgovini Zavas.

V nadaljnem postopku obiskovalec vnese kontaktne podatke, ki jih je možno spreminjati in dodatno oblikovati tudi kasneje v rubriki Profil.

V kolikor je obiskovalec izbral za tip uporabnika pravno osebo, ga bo sistem prosil le za vpis davčne ali matične številke podjetja. Sistem bo v javni bazi pravnih subjektov preveril podatke in jih sam napolnih v registraciski obrazec. Uporabnik lahko podatke še dopolni ali popravi in nadaljuje postopek registracije s potrditvijo.

V kolikor obiskovalec v začetku registracijskega postopka vnese elektronski, ki se že nahaja v bazi poslovnih partnerjev prodajalca,  bo sistem obiskovalcu javil, da uporabnik s tem elektronskim naslovom že obstaja. V tem primeru lahko uporabnik uporabi aplikacijo »Pozabil sem geslo« in z vpisom elektronskega naslova pridobi novo uporabniško in geslo na vpisani elektronski naslov.

V kolikor pa se želi prijaviti nov uporabnik (elektronski naslov še ni vpisan v bazi poslovnih partnerjev prodajalca), vendar z davčno ali matično številko podjetja, ki pa je v bazi poslovnih partnerjev prodajalca že zabeleženo in s podjetjem posluje po posebnih pogojih, bo zaradi zagotavljanja varnosti spletnega naročanja pravnih subjektov, sprožen postopek verifikacije.
Obiskovalec bo postopek registracije lahko dokončal in pridobil uporabniško ime in geslo, s čemer mu bo omogočeno naročanje in kupovanje po splošnih pogojih vse do zaključka verifikacijskega postopka. O tem bo uporabnik med registracijskim postopkom obveščen preko elektronske pošte.

Na sedež podjetja v imenu katerega se je nov uporabnik registriral kot pravna oseba, bo poslan zahtevek za verifikacijo novo prijavljenega uporabnika. Ko prodajalec prejme potrjeno verifikacijo s strani podjetja, v imenu katerega se je uporabnik registriral, bodo uporabniku spremenjeni pogoji in naročal ter kupoval bo lahko pod posebnih pogojih, ki veljajo za to podjetje.

CENE
Cene so predstavljene kot:
Redne cene – so cene, ki veljajo v maloprodajno-svetovalnem centru Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A (v nadaljevanju: maloprodajno-svetovalni center Zavas), ki v večini primerov predstavljajo priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Veljajo za kupce, ki želijo opraviti nakup v maloprodajno-svetovalnem centru Zavas, ter za kupce, ki blago naročijo preko telefona ali elektronske pošte.
Spletne cene – so cene, ki veljajo za registrirane uporabnike spletne trgovine Zavas v primeru izvedbe nakupa preko spletne trgovine Zavas skladno s plačilnimi in dostavnimi pogoji veljavnimi za spletno trgovino Zavas in kupce v maloprodajo-svetovalnem centru Zavas, s priloženim bonom (bon se nahaja na natisnjenem PDF ponudbi izdelka s spletne trgovine Zavas, v kolikor je ta bon pri določenem izdelku na voljo).
Trenutne akcijske cene – cene, ki veljajo za nakup v določenem obdobju, ali do določenega datuma, ki je jasno razviden iz ponudbe na spletni strani ali iz ostalih medijev oglaševanja in obveščanja.
Cene za zadnje kose – cene, ki veljajo za nakup blaga z oznako ZADNJI KOSI s katero so označeni izdelki, ki se umikajo iz redne prodaje zaradi prenove programov in linij.

V nobeni od predstavljenih cen ni vključen davek na dodano vrednost (DDV). V ceni je DDV vključen le, če je to v posameznem primeru izrecno določeno. Uporabnik spletne trgovine Zavas lahko cene pregleduje na privzeti način (brez DDV) ali pa z enostavnim klikom spremeni prikaz v cene, ki vsebujejo DDV.

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.zavas.com, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene časovne veljavnosti. Od trenutka sklenitve prodajne pogodbe (potrditve naročila) so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo ponudnika in kupca. Pri pravnih osebah, ki imajo v času med potrditvijo naročila in odpremo, zaustavljeno odpremo zaradi zamujenih plačil, ima ponudnik pravico do odstopa od pogojev naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Pogoji nakupa na odloženo plačilo so predmet ločenega dogovora med kupcem in prodajalcem (podjetjem Zavas d.o.o.).

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Obrazložitev besednih zvez:
Predvideni rok odpreme – je rok odpreme blaga iz skladišča Logatec izračunan na podlagi trenutnih zalog in povprečnih rokov dobave s strani dobavitelja .
S predvidenim rokom odpreme opreriramo pred potrditvijo naročila s strani ponudnika
Rok odpreme – je predviden rok v katerem bo ponudnik naročeno blago, ki je v predvideni zalogi, odpremil iz skladišča. V kolikor blago ni na zalogi v skladišču v trenutku potrditve naročila, veljajo predvideni roki odpreme na potrditvi naročila.
Predvideni roki odpreme in roki odpreme se lahko razlikujejo v primeru, da mine dalj časa med izračunom teh rokov in potrditvijo naročila, oziroma v primeru večjega zanimanja za določene proizvode.

Dostava naročenega blaga se izvaja preko različnih ponudnikov paketne distribucije, ki blago dostavijo do kupca v vse kraje v Sloveniji. Prevoznika paketne distribucije izbere ponudnik, ki ima pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Ob dostavi blaga kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, garancijski list v kolikor izdelek ima garancijski priloženb v originalu in obrazec za uveljavljanje reklamacije, z dodatnimi informacijami o poteku posameznega postopka.

1. Dostava izdelkov Zarges – lestve, delovni odri, zabojniki

Blago, ki je na zalogi se odpremi predvidoma isti ali naslednji delovni dan po potrjenem naročilu (ne velja ob vikendih in praznikih), ostalo blago pa v odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila, okvirno od 7 do 21 dni. V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

2. Dostava in stroški dostave izdelkov ostalega prodajnega programa

Rok odpreme prične teči isti delovni dan, v primeru prejema nakazila/plačila do 12:00 ure delovnega dne, sicer pa prvi delovni dan po prejemu nakazila/plačila.
Dostava, za vsa naročila s skupno vrednostjo naročenega blaga nad 150,00 EUR brez DDV, je brezplačna. V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša od 150,00 EUR brez DDV, podjetje Zavas d.o.o. zaračuna stroške dostave v znesku 4,90 EUR ter DDV.

POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE ZAVAS
Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. V rubriki Profil lahko uporabnik pregleduje oddana naročila, odprte predračune, račune in neodpremljeno blago z odpremnimi roki ter morebitne druge dokumente.

Postopek nakupa se odvije v treh korakih:

1.korak: Pregled košarice
V tem koraku naročnik pregleda košarico, če vsebuje vse izdelke v pravilnih količinah, kot jih želi naročiti. V tem koraku lahko briše pozicije, na posameznih pozicijah spreminja količine in vpiše promocijsko kodo za popust v kolikor jo ima. Vsebino košarice si uporabnik lahko shrani ali natisne pdf. dokument.
Uporabnik lahko zapusti košarico in nadaljuje s pregledovanjem in naročanjem. Izdelki in količine, ki so že bile vnešene v nakupovalni košarici, bodo ostali nespremenjeni.
Ko si uporabnik uredi košarico, preide v naslednji korak nakupa s pomočjo gumba »Naprej na vnos podatkov o kupcu«. Vsebino košarice lahko v vsakem koraku nakupa, vse do zaključka naročila, uporabnik spreminja. V vsakem koraku se je mogoče vrniti nazaj.

2.Korak: Podatki za nakup
V tem koraku naročnik izbere način dostave in način plačila.
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini dostave:
a. Osebni prevzem
b. Paketna dostava
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
a. Plačilo po predračunu
b. Plačilo s kreditno kartico Eurocard/Mastercard / Visa / Diners

3. Korak: Potrditev nakupa
V tem koraku naročnik še enkrat pregleda vsebino košarice, vnešene podatke in vnešene načine izvršitve naročila. Z gumbom “Oddaj naročilo”, bo naročilo zaključeno in s tem se naročnik strinja s plačilom.

Obdelava naročil pri prodajalcu

Prodajalec bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričela takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem nakazila/prejem plačila).

Vsem, ki bodo svoj nakup želeli poravnati po predračunu bo ta namen osebje podjetja Zavas, med rednim delovnim časom, ob 13.00 uri in ob 15.00 uri preverjal prilive na transakcijski račun podjetja. Redni delovni čas podjetja za stranke je vsak delovni dan od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 16:30 ure in ob petkih od 7:30 do 14:00 ure.

Odprema blaga
Prodajalec bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravi in odposlal na izbrani naslov dostave in o tem po elektronski pošti obvestil kupca. Prodajalec v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V kolikor določenega blaga v času potrditve naročila ne bo na zalogi v skladišču Logatec, tako da bo dobava delna, bo blagu in dobavnici priložen seznam odprtih postavk z odpremnimi roki. O odposlani pošiljki v primeru poštne dostave na naslov, o pripravljeni pošiljki za prevzem v skladišču Logatec oz. o pripravljeni pošiljki za prevzem v maloprodajno-svetovalnem centru Zavas bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Osebni prevzem se lahko izvrši s potrditvijo naročila, ki jo boste po elektronski pošti prejeli po verifikaciji naročila ter z osebnim dokumentom.

Osebni prevzem – BTC: Kupec lahko naročeno blago prevzame osebno, v maloprodajnem-svetovalnem centru Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A, vhod 6A. Pošiljka bo v trgovini pripravljena v enem do dva dni po odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila.
Osebni prevzem – Logatec: Kupec lahko naročeno blago prevzame osebno, v našem skladišču v Logatcu, IOC Zapolje I/7A, 1370 Logatec. Pošiljka bo v skladišču pripravljena isti ali naslednji delovni dan po odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila.

Poštna dostava: Naročeno blago bomo kupcu dostavili na izbrani naslov preko dostavne službe. V kolikor ima kupec v svojem profilu že vnešenih več naslovov, lahko izbira med njimi, lahko pa v tem koraku tudi doda povsem nov željeni naslov dostave. Izdelki, ki so v času potrditve naročila na zalogi, bodo odposlani predvidoma še isti delovni dan (v primeru prejetega nakazila/oddanega naročila ob delovniku do 12:00 ure), oziroma naslednji delovni dan. Dostavna služba bo pošiljko dostavila predvidoma naslednji delovni dan.

PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI

Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku prodajalca in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu na spletni strani Zavas (Profil).

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po predračunu: Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronske pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo v PDF obliki. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun prodajalca (podjetja Zavas d.o.o.) številka SI56 0208 5001 0620 119, ki je odprt pri NLB banki. Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR prodajalca, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditevijo naročila z odpremnimi roki za naročene izdelke. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za prodajalca, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.

Plačilo s kreditno kartico Eurocard/Mastercard / Visa / Diners: Po oddanem naročilu, bo kupec preusmerjen na spletno aplikacijo varnega bančništva, kjer bo lahko plačilo zneska za naročeno blago takoj opravil. Znesek nakupa bo bil pri banki le rezerviran in bo z kupčevega računa odtegnjen šele, ko bo blago pripravljeno na osebni prevzem ali odpošiljanje iz našega skladišča Logatec. V primeru delne dobave bo tudi znesek odtegnjen delno. Po oddaji naročila ni več možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik v posameznem primeru.
Plačilo z odloženim plačilom (Valutno plačilo):
V kolikor ima uporabnik s prodajalcem dogovorjene posebne pogoje (plačilo na valuto), uporabnik zaključi nakup z izbiro valutnega plačila. Kupljeno blago do plačila ostaja v lasti prodajalca. V primeru zamude s plačilom ima prodajalec pravico, da kupcu zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru zamujanja plačil, si prodajalec pridržuje pravico do zaustavitve dobav. Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 

 

REKLAMACIJE, VRAČILA, ZAMENJAVE, PRITOŽBE

 

Potrošniki

Od pogodbe lahko kupec, ki je potrošnik, odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo, s katerim potrošnik obvesti prodajalca  o odstopu, pravočasno, če je poslano na elektronski naslov reklamacije@zavas.com ali oddano priporočeno po pošti v roku 14 dni po prejemu blaga. Vrnitev naročenega blaga prodajalcu v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti prodajalcu   najkasneje v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Na blagu morajo biti vse originalne oznake, ki so prišite ali prilepljene in njihova odstranitev ni pogoj za ugotovitev lastnosti blaga.

Pri prodajnih pogodbah lahko prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če prodajalec ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži prodajalcu na obrazcu z odstopno izjavo (povezava[LB2] ) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Blago lahko potrošnik vrne v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe na dva načina:

• kupljeno blago pošlje s priporočeno pošiljko na naslov Zavas d.o.o., IOC Zapolje I/7A, 1370 Logatec, s pripisom "Vračilo blaga" in kopijo računa. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.

• s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasi v eni izmed trgovin - svetovalnem centru Zavas in tam opravi vračilo kupljenega blaga. Prodajalcu mora priložiti kopijo računa, na katerega se vračilo nanaša.

Prodajalec Zavas d.o.o. bo potrošniku v primeru pravilno vrnjenega blaga plačano kupnino vrnilo izključno preko bančnega računa, ki ga mora  potrošnik sporočiti v postopku vračila.  Gotovine ne izplačujemo. V nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr. individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli itd.).

 

Jamčevalni zahtevek -  potrošniki

Jamčimo, da je blago ob dobavi skladno s pogodbo in brez stvarnih napak. Stvarna napaka obstaja, kadar izdelek nima lastnosti, potrebnih za njegovo normalno rabo ali promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošniki lahko jamčevalni zahtevek uveljavljajo za napako, ki se pokaže v dveh letih od prejema blaga, pri čemer morajo prodajalca o napaki obvestiti v dveh mesecih po njenem odkritju.

Za uveljavljanje jamčevalnega zahtevka mora potrošnik prodajalcu posredovati pisno obvestilo, ki vključuje opis napake, datum nakupa in številko računa. Prodajalec bo o utemeljenosti zahtevka odločil v najkrajšem možnem času, najkasneje v osmih dneh od prejema pisnega obvestila, pri čemer bo v primeru utemeljenega zahtevka brezplačno odpravil napako ali zamenjal blago v roku 30 dni. Ta rok se lahko podaljša za največ 15 dni.

 

Prodajalec lahko zavrne potrošnikov zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin (npr. vrednost blaga ali pomen napake).

 

Če prodajalec v navedenem roku ne odpravi neskladnosti, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

 

Ne glede na zgornje določbe lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Jamčevalni zahtevek ne bo utemeljen v primerih, ko je napaka posledica nepravilne uporabe, malomarnosti, mehanskih poškodb, neupoštevanja navodil za uporabo ali vzdrževanje ter običajne obrabe izdelka.

 

 

Kupci, ki niso potrošniki

Kupcem, ki niso potrošniki, je omogočeno vračilo blaga v roku 14 dni od prejema naročila, vendar le ob predhodnem soglasju prodajalca in navedenem utemeljenem razlogu za vračilo. Vračilo blaga bo odobreno le, če bo kupec predložil ustrezen razlog, ki ga bo podjetje ocenilo. V primeru odobritve vračila mora kupec vrniti blago v skladu z dogovorjenimi pogoji. Za preveritev možnosti vračila se kupec lahko obrne na reklamacije@zavas.com.

Odstop od pogodbe v nobenem primeru ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, izdelano po natančnih navodilih kupca, prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ali blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (npr. individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli ipd.).

Kadar kupec ni potrošnik, odstop od pogodbe ni mogoč tudi pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana prodajalca. O takšni naravi blaga je kupec ob nakupu opozorjen.

Jamčevalni zahtevek -  kupci, ki niso potrošniki

Jamčimo, da je blago ob dobavi skladno s pogodbo in brez stvarnih napak. Stvarna napaka obstaja, kadar izdelek nima lastnosti, potrebnih za njegovo normalno rabo ali promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, in je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana. Stvarna napaka obstaja tudi, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ali če prodajalec izroči stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan samo zaradi obvestila.

Kupci, ki niso potrošniki morajo o očitni stvarni napaki obvestiti prodajalca pisno nemudoma, najkasneje v osmih dneh od prevzema blaga. Če gre za skrito napako, mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, odkar jo je opazil, vendar pa prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev od izročitve.

Za uveljavljanje jamčevalnega zahtevka mora kupec prodajalcu posredovati pisno obvestilo, ki vključuje opis napake, datum nakupa, številko računa in želeni način rešitve zahtevka (popravilo, zamenjava, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo kupnine). Prodajalec bo o utemeljenosti zahtevka odločil v najkrajšem možnem času, najkasneje v osmih dneh od prejema, pri čemer bo v primeru utemeljenega zahtevka odpravil napako ali zamenjal blago v roku 30 dni (možnost podaljšanja za 15 dni). Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe šele, če prodajalec v tem roku ne odpravi napake ali ne zamenja blaga z novim.

Jamčevalni zahtevek ni mogoč v primerih, ko je napaka posledica nepravilne uporabe, malomarnosti, mehanskih poškodb, neupoštevanja navodil za uporabo ali vzdrževanje ter običajne obrabe izdelka.

Izobraževanja in pregled opreme

Odstop pogodbe za storitve, kot so usposabljanja za varno delo na višini in pregledi opreme oziroma druge storitve, ki jih ponuja prodajalec ZAVAS d.o.o., je možen le v primeru pravočasne odpovedi ali obvestila kupca/stranke v roku 48 ur pred dogovorjenim terminom. V nasprotnem primeru zaračunamo celotno storitev.

 

PRITOŽBE IN REŠEVANJE SPOROV

 

Podjetje  Zavas, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo in si prizadeva zagotoviti učinkovit sistem za obravnavo pritožb. V primeru težav se lahko kupec obrne na pooblaščeno osebo podjetja telefonsko ali prek elektronske pošte, pritožbo pa lahko pošlje tudi pisno na sedež podjetja: Zavas, d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin. Vse prejete pritožbe se obravnavajo zaupno.

Podjetje bo najkasneje v petih delovnih dneh potrdilo prejem pritožbe, kupca obvestilo o predvidenem času obravnave ter ga sproti seznanjalo s potekom postopka.

Zavas, d.o.o., se zaveda, da lahko sodno reševanje sporov predstavlja nesorazmerje med vrednostjo zahtevka in stroški postopka, zato si prizadeva vse morebitne spore rešiti sporazumno.

Ti pogoji se urejajo in razlagajo skladno z zakonodajo Republike Slovenije. Za morebitne spore v zvezi s temi pogoji je krajevno pristojno sodišče po sedežu družbe, razen če gre za spor iz potrošniškega pogodbenega razmerja, pri katerem je za sojenje pristojno sodišče, na območju katerega ima potrošnik stalno oziroma začasno prebivališče.

Potrošnik ima možnost uveljavljati svoje zahtevke tudi preko spletne platfome Evropske Komisije, ki je na voljo na povezavi:       



 

Morda vas zanima tudi

Cene

Cene so predstavljene kot:
Redne cene – so cene, ki veljajo v maloprodajno-svetovalnih centrih Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A in...

Odprema blaga

Odprema blaga
Podjetje Zavas bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravi in odposlal na izbrani naslov dostave in o tem po...

Pritožbe in spori

 
Spoštovani kupci!

Podjetje Zavas d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) vam omogoča elektronski nakup osebne varovalne opreme preko spletne...

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se...

Garancija

Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004)
Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega...

Vračilo blaga

Potrošniki
Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti...

Načini plačila

Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem...

Obdelava naročil

Osebje v podjetju Zavas bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričela takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem...

Postopek nakupa preko spletne trgovine Zavas

Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. V rubriki Profil lahko uporabnik...

Dostava in stroški dostave

Obrazložitev besednih zvez:

Predvideni rok odpreme – je rok odpreme blaga iz skladišča Logatec izračunan na podlagi trenutnih zalog in...

Postopek registracije in verifikacije

Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine Zavas vnese svoj e-naslov in izbere eno od ponujenih možnosti: tip uporabnika je lahko fizična oseba...

Splošni pogoji

 
Spoštovani kupci!

Podjetje Zavas d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) vam omogoča elektronski nakup osebne varovalne opreme preko spletne...

Podpora kupcem

0802275

PRODAJNA PODPORA:

T: 01 5610 420

E: prodaja@zavas.com

E: narocila@zavas.com

VARNO DELO NA VIŠINI:

T: 01 5610 443

E: visina@zavas.com

DELOVNI ČAS - PISARNE

Ponedeljek - četrtek:

7:30 - 15:30

Petek:

7:30-15:00
 

Poiščite trgovino

Katalogi

Katalogi

Legenda

Ugodni popusti za večje nakupe.

·   

Popusti veljajo za redne cene artiklov. Popusti se ne seštevajo.

 

DELOVNI ČEVLJINizki delovni čevljiPolvisoki delovni čevljiVisoki delovni čevljiSandali za deloNatikači in cokli za deloŠkornjiDodatki za zaščitno delovno obutevObutev za splošno uporabo

DELOVNE OBLEKEDelovna oblekaSezonska delovna oblekaZaščitna delovna oblekaDodatki k delovnim oblekamOblačila za zdravstvoOblačila za gostinstvo in turizemHACCP delovna oblačilaOblačila za enkratno uporabo

ZAŠČITNE ROKAVICERokavice za fina mehanska delaRokavice za groba mehanska delaRokavice za protiurezno zaščitoUsnjene in tehnične rokavice za mehansko zaščitoRokavice za zaščito pred minimalnimi rizikiTemperaturno odporne zaščitne rokaviceVarilske rokaviceRokavice za zaščito pred mrazomRokavice za zaščito pred vibracijamiRokavice za enkratno uporaboRokavice za zaščito pred neagresivnimi tekočinamiRokavice za živilsko industrijoRokavice za zaščito pred kemikalijamiRokavice za zaščito pri delu pod elektr.napetostjoDodatki za zaščito rok

ZAŠČITA GLAVEZaščita oči in obrazaZaščita dihalZaščita sluhaZaščita glave

INDUSTRIJSKA OPREMAZabojniki za transport in shranjevanje

VARNO DELO NA VIŠINIOsebna varovalna opremaLestveDelovni mobilni zložljivi odri

Košarica je prazna
SloHrv