Prodajalec bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričela takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem nakazila/prejem plačila).
Vsem, ki bodo svoj nakup želeli poravnati po predračunu bo ta namen osebje podjetja Zavas, med rednim delovnim časom, ob 13.00 uri in ob 15.00 uri preverjal prilive na transakcijski račun podjetja. Redni delovni čas podjetja za stranke je vsak delovni dan od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 16:30 ure in ob petkih od 7:30 do 14:00 ure.
Odprema blaga
Prodajalec bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravi in odposlal na izbrani naslov dostave in o tem po elektronski pošti obvestil kupca. Prodajalec v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V kolikor določenega blaga v času potrditve naročila ne bo na zalogi v skladišču Logatec, tako da bo dobava delna, bo blagu in dobavnici priložen seznam odprtih postavk z odpremnimi roki. O odposlani pošiljki v primeru poštne dostave na naslov, o pripravljeni pošiljki za prevzem v skladišču Logatec oz. o pripravljeni pošiljki za prevzem v maloprodajno-svetovalnem centru Zavas bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Osebni prevzem se lahko izvrši s potrditvijo naročila, ki jo boste po elektronski pošti prejeli po verifikaciji naročila ter z osebnim dokumentom.
Osebni prevzem – BTC: Kupec lahko naročeno blago prevzame osebno, v maloprodajnem-svetovalnem centru Zavas, BTC Ljubljana, spodnja etaža Dvorane A, vhod 6A. Pošiljka bo v trgovini pripravljena v enem do dva dni po odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila.
Osebni prevzem – Logatec: Kupec lahko naročeno blago prevzame osebno, v našem skladišču v Logatcu, IOC Zapolje I/7A, 1370 Logatec. Pošiljka bo v skladišču pripravljena isti ali naslednji delovni dan po odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila.
Poštna dostava: Naročeno blago bomo kupcu dostavili na izbrani naslov preko dostavne službe. V kolikor ima kupec v svojem profilu že vnešenih več naslovov, lahko izbira med njimi, lahko pa v tem koraku tudi doda povsem nov željeni naslov dostave. Izdelki, ki so v času potrditve naročila na zalogi, bodo odposlani predvidoma še isti delovni dan (v primeru prejetega nakazila/oddanega naročila ob delovniku do 12:00 ure), oziroma naslednji delovni dan. Dostavna služba bo pošiljko dostavila predvidoma naslednji delovni dan.
PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI
Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku prodajalca in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu na spletni strani Zavas (Profil).
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo po predračunu: Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronske pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo v PDF obliki. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun prodajalca (podjetja Zavas d.o.o.) številka SI56 0208 5001 0620 119, ki je odprt pri NLB banki. Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR prodajalca, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditevijo naročila z odpremnimi roki za naročene izdelke. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za prodajalca, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.
Plačilo s kreditno kartico Eurocard/Mastercard / Visa / Diners: Po oddanem naročilu, bo kupec preusmerjen na spletno aplikacijo varnega bančništva, kjer bo lahko plačilo zneska za naročeno blago takoj opravil. Znesek nakupa bo bil pri banki le rezerviran in bo z kupčevega računa odtegnjen šele, ko bo blago pripravljeno na osebni prevzem ali odpošiljanje iz našega skladišča Logatec. V primeru delne dobave bo tudi znesek odtegnjen delno. Po oddaji naročila ni več možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik v posameznem primeru.
Plačilo z odloženim plačilom (Valutno plačilo):
V kolikor ima uporabnik s prodajalcem dogovorjene posebne pogoje (plačilo na valuto), uporabnik zaključi nakup z izbiro valutnega plačila. Kupljeno blago do plačila ostaja v lasti prodajalca. V primeru zamude s plačilom ima prodajalec pravico, da kupcu zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru zamujanja plačil, si prodajalec pridržuje pravico do zaustavitve dobav. Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
REKLAMACIJE, VRAČILA, ZAMENJAVE, PRITOŽBE
Potrošniki
Od pogodbe lahko kupec, ki je potrošnik, odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo, s katerim potrošnik obvesti prodajalca o odstopu, pravočasno, če je poslano na elektronski naslov reklamacije@zavas.com ali oddano priporočeno po pošti v roku 14 dni po prejemu blaga. Vrnitev naročenega blaga prodajalcu v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Na blagu morajo biti vse originalne oznake, ki so prišite ali prilepljene in njihova odstranitev ni pogoj za ugotovitev lastnosti blaga.
Pri prodajnih pogodbah lahko prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če prodajalec ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži prodajalcu na obrazcu z odstopno izjavo (povezava[LB2] ) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Blago lahko potrošnik vrne v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe na dva načina:
• kupljeno blago pošlje s priporočeno pošiljko na naslov Zavas d.o.o., IOC Zapolje I/7A, 1370 Logatec, s pripisom "Vračilo blaga" in kopijo računa. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.
• s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasi v eni izmed trgovin - svetovalnem centru Zavas in tam opravi vračilo kupljenega blaga. Prodajalcu mora priložiti kopijo računa, na katerega se vračilo nanaša.
Prodajalec Zavas d.o.o. bo potrošniku v primeru pravilno vrnjenega blaga plačano kupnino vrnilo izključno preko bančnega računa, ki ga mora potrošnik sporočiti v postopku vračila. Gotovine ne izplačujemo. V nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr. individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli itd.).
Jamčevalni zahtevek - potrošniki
Jamčimo, da je blago ob dobavi skladno s pogodbo in brez stvarnih napak. Stvarna napaka obstaja, kadar izdelek nima lastnosti, potrebnih za njegovo normalno rabo ali promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošniki lahko jamčevalni zahtevek uveljavljajo za napako, ki se pokaže v dveh letih od prejema blaga, pri čemer morajo prodajalca o napaki obvestiti v dveh mesecih po njenem odkritju.
Za uveljavljanje jamčevalnega zahtevka mora potrošnik prodajalcu posredovati pisno obvestilo, ki vključuje opis napake, datum nakupa in številko računa. Prodajalec bo o utemeljenosti zahtevka odločil v najkrajšem možnem času, najkasneje v osmih dneh od prejema pisnega obvestila, pri čemer bo v primeru utemeljenega zahtevka brezplačno odpravil napako ali zamenjal blago v roku 30 dni. Ta rok se lahko podaljša za največ 15 dni.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin (npr. vrednost blaga ali pomen napake).
Če prodajalec v navedenem roku ne odpravi neskladnosti, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Ne glede na zgornje določbe lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Jamčevalni zahtevek ne bo utemeljen v primerih, ko je napaka posledica nepravilne uporabe, malomarnosti, mehanskih poškodb, neupoštevanja navodil za uporabo ali vzdrževanje ter običajne obrabe izdelka.
Kupci, ki niso potrošniki
Kupcem, ki niso potrošniki, je omogočeno vračilo blaga v roku 14 dni od prejema naročila, vendar le ob predhodnem soglasju prodajalca in navedenem utemeljenem razlogu za vračilo. Vračilo blaga bo odobreno le, če bo kupec predložil ustrezen razlog, ki ga bo podjetje ocenilo. V primeru odobritve vračila mora kupec vrniti blago v skladu z dogovorjenimi pogoji. Za preveritev možnosti vračila se kupec lahko obrne na reklamacije@zavas.com.
Odstop od pogodbe v nobenem primeru ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, izdelano po natančnih navodilih kupca, prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ali blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (npr. individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli ipd.).
Kadar kupec ni potrošnik, odstop od pogodbe ni mogoč tudi pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana prodajalca. O takšni naravi blaga je kupec ob nakupu opozorjen.
Jamčevalni zahtevek - kupci, ki niso potrošniki
Jamčimo, da je blago ob dobavi skladno s pogodbo in brez stvarnih napak. Stvarna napaka obstaja, kadar izdelek nima lastnosti, potrebnih za njegovo normalno rabo ali promet, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, in je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana. Stvarna napaka obstaja tudi, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, ali če prodajalec izroči stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan samo zaradi obvestila.
Kupci, ki niso potrošniki morajo o očitni stvarni napaki obvestiti prodajalca pisno nemudoma, najkasneje v osmih dneh od prevzema blaga. Če gre za skrito napako, mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, odkar jo je opazil, vendar pa prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev od izročitve.
Za uveljavljanje jamčevalnega zahtevka mora kupec prodajalcu posredovati pisno obvestilo, ki vključuje opis napake, datum nakupa, številko računa in želeni način rešitve zahtevka (popravilo, zamenjava, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo kupnine). Prodajalec bo o utemeljenosti zahtevka odločil v najkrajšem možnem času, najkasneje v osmih dneh od prejema, pri čemer bo v primeru utemeljenega zahtevka odpravil napako ali zamenjal blago v roku 30 dni (možnost podaljšanja za 15 dni). Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe šele, če prodajalec v tem roku ne odpravi napake ali ne zamenja blaga z novim.
Jamčevalni zahtevek ni mogoč v primerih, ko je napaka posledica nepravilne uporabe, malomarnosti, mehanskih poškodb, neupoštevanja navodil za uporabo ali vzdrževanje ter običajne obrabe izdelka.
Izobraževanja in pregled opreme
Odstop pogodbe za storitve, kot so usposabljanja za varno delo na višini in pregledi opreme oziroma druge storitve, ki jih ponuja prodajalec ZAVAS d.o.o., je možen le v primeru pravočasne odpovedi ali obvestila kupca/stranke v roku 48 ur pred dogovorjenim terminom. V nasprotnem primeru zaračunamo celotno storitev.
PRITOŽBE IN REŠEVANJE SPOROV
Podjetje Zavas, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo in si prizadeva zagotoviti učinkovit sistem za obravnavo pritožb. V primeru težav se lahko kupec obrne na pooblaščeno osebo podjetja telefonsko ali prek elektronske pošte, pritožbo pa lahko pošlje tudi pisno na sedež podjetja: Zavas, d.o.o., Špruha 19, 1236 Trzin. Vse prejete pritožbe se obravnavajo zaupno.
Podjetje bo najkasneje v petih delovnih dneh potrdilo prejem pritožbe, kupca obvestilo o predvidenem času obravnave ter ga sproti seznanjalo s potekom postopka.
Zavas, d.o.o., se zaveda, da lahko sodno reševanje sporov predstavlja nesorazmerje med vrednostjo zahtevka in stroški postopka, zato si prizadeva vse morebitne spore rešiti sporazumno.
Ti pogoji se urejajo in razlagajo skladno z zakonodajo Republike Slovenije. Za morebitne spore v zvezi s temi pogoji je krajevno pristojno sodišče po sedežu družbe, razen če gre za spor iz potrošniškega pogodbenega razmerja, pri katerem je za sojenje pristojno sodišče, na območju katerega ima potrošnik stalno oziroma začasno prebivališče.
Potrošnik ima možnost uveljavljati svoje zahtevke tudi preko spletne platfome Evropske Komisije, ki je na voljo na povezavi: